1. Akkumonitorit & akut
  2. Akustonhallintajärjestelmät

VE.Bus BMS NG

VE.Bus BMS NG on akustonhallintajärjestelmä, joka on tarkoitettu Victron Lithium NG ‑akuille (se ei ole yhteensopiva Lithium Battery Smart ‑akkujen kanssa), ja se on suunniteltu kytkettäväksi VE.Bus-tiedonsiirtoväylää hyödyntäviin Victron-kokonaisuuksiin, joissa on Victronin inverttereitä tai invertteri-latureita. Akustonhallintajärjestelmä valvoo akkuja ja suojaa niitä sekä yli- että alijännitteiltä kennotasolla, ja se suojaa akkuja myös ylikuumenemiselta ja matalilta lämpötiloilta.

Se muodostaa yhteyden järjestelmän kaikkiin NG-litiumakkuihin yhdysrakenteisella Bluetooth-yhteydellä, minkä jälkeen järjestelmää voi hallita keskitetysti VictronConnectin kautta. Se vastaanottaa myös virta- ja lataustilatiedot suoraan akuilta, joten erillistä SmartShunt-laitetta ei tarvitse hankkia.

NG-litiumakut voidaan kytkeä sarjaan, rinnan tai molempien kytkentävaihtoehtojen yhdistelmään 12 V, 24 V ja 48 V jännitteellä toimiviin järjestelmiin. 12 V tai 24 V ‑ryhmissä saa olla enintään 50 akkua, ja 48 V ‑ryhmissä enintään 25 akkua, joten yhteenlaskettu energiavaranto on jopa 192 kWh (12 V), 384 kWh (24 V) tai 128 kWh (48 V). Voit laajentaa kapasiteettia ja parantaa järjestelmän vikasietoisuutta yhdistämällä rinnan useita Lynx Smart BMS ‑laitteita.

Tärkeimmät ominaisuudet:

  • Bluetooth Smart: VE.Bus BMG NG sisältää Bluetooth Smart ‑ominaisuudet, joten voit konfiguroida ja valvoa järjestelmää sekä asentaa laiteohjelmistopäivityksiä langattomasti VictronConnect-sovelluksen kautta. Tärkeimmät tiedot, kuten lataustaso, akun lämpötila sekä varoitukset ja hälytykset, näkyvät suoraan laiteluettelossa, eikä yhteyttä tarvitse muodostaa erikseen.
  • Kuorman irtikytkennän lähtö: Eri laitteiden, kuten BatteryProtectin, invertterin, DC-DC-muuntimen tai muiden yhteensopivien kuormien kauko-ohjaus päälle/pois syväpurkautumisen estämiseksi.
  • Kuorman irtikytkennän lähtö: Kauko-ohjaa latureita, kuten Smart IP43 Charger, Cyrix-Li-Charge-releen, Cyrix-Li-ct-akkudiodin tai BatteryProtect-laitteen, päälle/pois ylijännitteen estämiseksi.
  • Esihälytyksen lähtö: Antaa ennakkovaroituksen alhaisesta akkujännitteestä ennen kuorman irtikytkentää. Voi ohjata relettä, LED-valoa tai summeria.
  • Päällä/pois-kauko-ohjaus: Sallii kuorman ja latauksen irtikytkennän lähtöjen ulkoisen ohjauksen.
  • LED-merkkivalot: Sininen LED-merkkivalo ilmaisee Bluetooth-yhteyden tilan, ja punainen LED-merkkivalo ilmaisee varoituksia ja virheitä.

VE.Bus BMS NG

Year warranty

World-wide support

Tietoja tästä
tuotteesta

VE.Bus BMS NG on akustonhallintajärjestelmä, joka on tarkoitettu Victron Lithium NG ‑akuille (se ei ole yhteensopiva Lithium Battery Smart ‑akkujen kanssa), ja se on suunniteltu kytkettäväksi VE.Bus-tiedonsiirtoväylää hyödyntäviin Victron-kokonaisuuksiin, joissa on Victronin inverttereitä tai invertteri-latureita. Akustonhallintajärjestelmä valvoo akkuja ja suojaa niitä sekä yli- että alijännitteiltä kennotasolla, ja se suojaa akkuja myös ylikuumenemiselta ja matalilta lämpötiloilta.

Se muodostaa yhteyden järjestelmän kaikkiin NG-litiumakkuihin yhdysrakenteisella Bluetooth-yhteydellä, minkä jälkeen järjestelmää voi hallita keskitetysti VictronConnectin kautta. Se vastaanottaa myös virta- ja lataustilatiedot suoraan akuilta, joten erillistä SmartShunt-laitetta ei tarvitse hankkia.

NG-litiumakut voidaan kytkeä sarjaan, rinnan tai molempien kytkentävaihtoehtojen yhdistelmään 12 V, 24 V ja 48 V jännitteellä toimiviin järjestelmiin. 12 V tai 24 V ‑ryhmissä saa olla enintään 50 akkua, ja 48 V ‑ryhmissä enintään 25 akkua, joten yhteenlaskettu energiavaranto on jopa 192 kWh (12 V), 384 kWh (24 V) tai 128 kWh (48 V). Voit laajentaa kapasiteettia ja parantaa järjestelmän vikasietoisuutta yhdistämällä rinnan useita Lynx Smart BMS ‑laitteita.

Tärkeimmät ominaisuudet:

  • Bluetooth Smart: VE.Bus BMG NG sisältää Bluetooth Smart ‑ominaisuudet, joten voit konfiguroida ja valvoa järjestelmää sekä asentaa laiteohjelmistopäivityksiä langattomasti VictronConnect-sovelluksen kautta. Tärkeimmät tiedot, kuten lataustaso, akun lämpötila sekä varoitukset ja hälytykset, näkyvät suoraan laiteluettelossa, eikä yhteyttä tarvitse muodostaa erikseen.
  • Kuorman irtikytkennän lähtö: Eri laitteiden, kuten BatteryProtectin, invertterin, DC-DC-muuntimen tai muiden yhteensopivien kuormien kauko-ohjaus päälle/pois syväpurkautumisen estämiseksi.
  • Kuorman irtikytkennän lähtö: Kauko-ohjaa latureita, kuten Smart IP43 Charger, Cyrix-Li-Charge-releen, Cyrix-Li-ct-akkudiodin tai BatteryProtect-laitteen, päälle/pois ylijännitteen estämiseksi.
  • Esihälytyksen lähtö: Antaa ennakkovaroituksen alhaisesta akkujännitteestä ennen kuorman irtikytkentää. Voi ohjata relettä, LED-valoa tai summeria.
  • Päällä/pois-kauko-ohjaus: Sallii kuorman ja latauksen irtikytkennän lähtöjen ulkoisen ohjauksen.
  • LED-merkkivalot: Sininen LED-merkkivalo ilmaisee Bluetooth-yhteyden tilan, ja punainen LED-merkkivalo ilmaisee varoituksia ja virheitä.