1. Akkumonitorit & akut
  2. Akustonhallintajärjestelmät

VE.Bus BMS / VE.Bus BMS V2

VE.Bus BMS ja VE.Bus BMS V2 ovat akustonhallintajärjestelmiä (BMS), jotka on suunniteltu suojaamaan ja liitettäväksi yhteen tai useampaan Victron Lithium Battery Smart 12,8 V & 25,6 V (LiFePO4 tai LFP) ‑akkuun järjestelmissä, joissa on VE.Bus-tiedonsiirtoa tukevat Victron-invertterit tai invertteri-laturit. Se valvoo ja suojaa akkujen yksittäisiä kennoja yli- ja alijännitteeltä sekä liian korkealta ja matalalta lämpötilalta.

BMS valvoo akun tai akkujen tilaa ja:

  • Ilmoittaa ennakoivasti ennen hälytystilaan siirtymistä, jos yksittäinen kenno on vaarassa pudota alijännitteiseksi.
  • Kytkee taajuusmuuton pois käytöstä VE.Bus-inverttereissä tai invertteri-latureissa VE.Bus-väylän kautta ja poistaa muut kuormat käytöstä Load Disconnect (Kuorman irtikytkentä) ‑liitännällä, mikäli yksittäinen kenno muuttuu alijännitteiseksi.
  • Estää lataamisen VE.Bus-inverttereissä tai invertteri-latureissa VE.Bus-väylän kautta ja poistaa muut laturit käytöstä Charge Disconnect (Latauksen irtikytkentä) ‑liitännällä, mikäli yksittäinen kenno muuttuu ylijännitteiseksi tai kun sen lämpötila on liian korkea tai matala.
  • Liitäntöjen kauko-ohjaus.
  • Mahdollisuus kytkeä pois VE.Direct- ja VE.Can-lataussäätimet GX-laitteen avulla.
  • Mahdollisuus ohjata VE.Bus-invertteri-laturia useilla eri laitteilla, kuten Digital Multi Control ‑ohjaimella, VE.Bus Smart ‑sovittimella ja/tai GX-laitteella.
  • Lisävirran tulo- ja lähtöliitännät, jotka sallivat GX-laitteen pysyä jännitteisenä järjestelmän sammutuksen yhteydessä.

VE.Bus BMS / VE.Bus BMS V2
VE.Bus BMS / VE.Bus BMS V2
VE.Bus BMS / VE.Bus BMS V2

Year warranty

World-wide support

Tietoja tästä
tuotteesta

VE.Bus BMS ja VE.Bus BMS V2 ovat akustonhallintajärjestelmiä (BMS), jotka on suunniteltu suojaamaan ja liitettäväksi yhteen tai useampaan Victron Lithium Battery Smart 12,8 V & 25,6 V (LiFePO4 tai LFP) ‑akkuun järjestelmissä, joissa on VE.Bus-tiedonsiirtoa tukevat Victron-invertterit tai invertteri-laturit. Se valvoo ja suojaa akkujen yksittäisiä kennoja yli- ja alijännitteeltä sekä liian korkealta ja matalalta lämpötilalta.

BMS valvoo akun tai akkujen tilaa ja:

  • Ilmoittaa ennakoivasti ennen hälytystilaan siirtymistä, jos yksittäinen kenno on vaarassa pudota alijännitteiseksi.
  • Kytkee taajuusmuuton pois käytöstä VE.Bus-inverttereissä tai invertteri-latureissa VE.Bus-väylän kautta ja poistaa muut kuormat käytöstä Load Disconnect (Kuorman irtikytkentä) ‑liitännällä, mikäli yksittäinen kenno muuttuu alijännitteiseksi.
  • Estää lataamisen VE.Bus-inverttereissä tai invertteri-latureissa VE.Bus-väylän kautta ja poistaa muut laturit käytöstä Charge Disconnect (Latauksen irtikytkentä) ‑liitännällä, mikäli yksittäinen kenno muuttuu ylijännitteiseksi tai kun sen lämpötila on liian korkea tai matala.
  • Liitäntöjen kauko-ohjaus.
  • Mahdollisuus kytkeä pois VE.Direct- ja VE.Can-lataussäätimet GX-laitteen avulla.
  • Mahdollisuus ohjata VE.Bus-invertteri-laturia useilla eri laitteilla, kuten Digital Multi Control ‑ohjaimella, VE.Bus Smart ‑sovittimella ja/tai GX-laitteella.
  • Lisävirran tulo- ja lähtöliitännät, jotka sallivat GX-laitteen pysyä jännitteisenä järjestelmän sammutuksen yhteydessä.

Downloads
and support

System Schematics